Senon' un stratejisi, müşterileri için değer yaratmak amacıyla büyüme ve rekabet gücü arasında tam olarak doğru dengeyi bulmaktan oluşan uzun vadeli bir vizyona dayanıyor.
Büyüme önceliği
-Güçlü ve farklılaşan ürün geliştirme politikasını kararlılıkla yönetmek, tüketici beklentilerine uygun kusursuz ürün ve hizmetler sunmak
-Büyümeyi sürdürerek, gelişmekte olan ülkelerde olduğu kadar gelişmiş ülkelerde de yerel liderliği hedeflemek
Rekabeti İzleme
-Endüstriyel aracın adaptasyonuyla, çok erken bir aşamada en iyi çalışmaları ve titiz kalite kontrol sistemini uygulamak
-Şirketin günlük bazda sıkı yönetimi, altyapı ve maliyetler
-Tedarik zincirinin sürekli optimizasyonu
Sorumlu Olmak
-Etnik prensiplere saygı duymak
-Bir sosyal sorumluluk politikası izlemek
-Tüketici ihtiyaçlarını karşılamak için sürdürülebilir yenilikler yaratmak